Produkt dnia
Forever Bee Honey®
Forever Bee Honey®
76,06 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin sklepu

Regulamin sklepu www.forever-poznan.pl

Użytkownik składający zamówienie powinien zapoznać się z poniższym regulaminem sklepu www.forever-poznan.pl

  • 1 Postanowienia ogólne

Sklep jest własnością firmy: ALOE Maria Pawlicka , z siedzibą ul. Głogowska 155, 60-126 Poznań, NIP 5951379332, Regon 300831565.

  • 2 Składanie zamówień
  1. Ceny towarów znajdujących się w sklepie są cenami brutto i podane są w polskich złotych. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki.
  2. Zamówienia mogą być składane za pośrednictwem sklepu, telefonicznie lub drogą mailową.
  3. Zamówienia za pośrednictwem sklepu można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
  4. Aby zamówienie złożone za pośrednictwem sklepu zostało zrealizowane prawidłowo, niezbędne jest właściwe wypełnienie formularza zamówienia oraz podanie danych niezbędnych do dokonania przesyłki zamówionego towaru.
  5. Zamówienie składane przez kupującego, w szczególności pierwszy raz w naszym sklepie może zostać zweryfikowane telefonicznie. Po weryfikacji Klient otrzymuje maila z potwierdzeniem zamówienia w sklepie. Zamówienia, których nie uda się zweryfikować nie zostaną zrealizowane.
  6. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności przelewem.
  7. Możliwa jest również realizacja zamówień za pobraniem.
  8. Zamówienia można odwołać tylko za pomocą poczty e-mail lub telefonicznie, chyba, że strony umówiły się inaczej.
  • 3 Towar
  1. Każdy produkt oferowany w sklepie pochodzi z legalnego źródła, jest fabrycznie nowy i posiada oryginalne opakowanie.
  • 4 Koszty i termin wysyłki
  1. Przesyłka wysyłana jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
  2. Sklep zobowiązuje się do realizacji zamówień standardowo 2-5 dni roboczych od dnia zamówienia(zaksięgowania wpłaty lub zamówienia za pobraniem).Zamówienia złożone Zamówienia złożone w soboty, niedziele, święta i dni powszednie po godz. 14.00 będą przyjmowane do realizacji w następnym dniu roboczym. Zamówienia złożone w okresach okołoświątecznych, ze względu na zwiększoną ilość składanych zamówień, będą realizowane maksymalnie do 7 dni roboczych.
  3. Koszt przesyłki pokrywa Zamawiający. Przesyłka realizowana jest przez Operatora Poczty Polskiej oraz Usługi Kurierskie DPD zgodnie z ich cennikami. Koszty przesyłki zamówienia przekraczającego kwotę 300,00 zł pokrywa sklep.
  4. Zamówienie można odebrać, bez kosztów wysyłki, w punkcie ekspozycyjnym w Poznaniu przy ul. Głogowskiej 155 w godzinach otwarcia punktu po telefonicznym lub mailowym potwierdzeniu dostępności.Za zamówienie można zapłacić uprzednio w sklepie internetowym lub w punkcie(możliwość płatności także kartą).
  5. Zamówienia wysyłane są najpóźniej od 24 h(kurierskie) do 5 dni roboczych.
  6. Jeżeli po zawarciu umowy okaże się, że towar jest niedostępny, sklep zobowiązuje się poinformować o tym Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 3 dni od złożenia zamówienia oraz zwrócić całą kwotę pieniężną od Zamawiającego wraz z kosztami przesyłki.
  • 5 Płatności
  1. Na każdą transakcję wystawiany jest paragon.
  2. Płatność za zamówiony towar Klient dokonuje przelewem na konto bankowe sklepu, za pobraniem lub przy odbiorze w punkcie ekspozycyjnym.
  • 6 Uprawnienie do odstąpienia od Umowy
  1. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży towarów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 (czternastu) dni, przy czym termin ten biegnie od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedawcy, lub na adres email: m.pawlicka@op.pl. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży towarów zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.

Obowiązki Konsumenta

  1. Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy, nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Towar powinien być zapakowany w sposób, który zagwarantuje jego bezpieczny transport.
  2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszt odesłania).
  3. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, zniszczenia, plomby i opakowanie oryginalne nie mogą być naruszone.

Obowiązki Sprzedawcy

  1. W przypadku odstąpienia Klienta od umowy, sklep dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Konsumenta. Zwrot nastąpi na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy.
  2. Koszty przesłania towaru do kupującego są zwracane przez Sklep wraz z ceną zwracanego towaru, w takiej wysokości, jakie kupujący poniósł podczas zakupu.
  3. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się
  • 7 Procedura reklamacji
  1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru wolnego od wad i odpowiada za wady towaru.
  2. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego towaru z Umową sprzedaży.
  3. Reklamacje dotyczące niezgodności towaru z Umową sprzedaży, Kupujący może składać za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego oraz opis przedmiotu reklamacji. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni kalendarzowych.
  4. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może:
    1. Żądać wymiany towaru na wolny od wad albo
    2. Żądać usunięcia wady; albo
    3. Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba, że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, o których mowa w pkt. 1 lub 2.
  5. Uprawnienia określone w ust. 4 pkt 1 lub 2 są pierwotne, a określone w pkt 3 dopiero następcze.
  6. W przypadku stwierdzenia przez Konsumenta niezgodności towaru z Umową sprzedaży (wady fizycznej) Konsument powinien odesłać Sprzedawcy reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.
  7. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru.
  • 8 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych
  1. Wraz z akceptacją regulaminu Klient wyraża zgodę, aby właściciel sklepu przetwarzał jego dane osobowe zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), które są niezbędne dla procesu realizacji usługi. Jednocześnie Nadawcy przysługuje prawo wglądu i poprawiania swoich danych osobowych oraz do wniesienia żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania.
  • 9 Postanowienia końcowe
  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy obowiązującego prawa, w tym przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy ustaw szczegółowych, w tym ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zmianami), ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz
    o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r., Nr 22, poz. 271 ze zmianami), ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002 r., Nr 141, poz. 1176 ze zmianami), ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 133, poz. 926 ze zmianami).
  2. W stosunku do Konsumentów spory wynikające w związku ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. Nr 43, poz. 296 z poźn. zm.)
  3. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż zmiany w stosunku do Konsumentów nie będą miały zastosowania do usług będących w trakcie wykonywania i będą obowiązywały po 30 dniach od poinformowania klienta droga elektroniczną.

Data opublikowania regulaminu 26-03-2019.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl